Behöver hjälp att tyda.
Hejsan. Jag har blivit fundersam om mina drömmar som pågår nu i ca 3-4 dagar. Första drömmen var jag en ensamstående pappa dom andra drömmarna varit oklart hur familj relation va men hade alltid barn i min famn som var mitt. Sist natten som va, blev de ännu mer intensiv känsla av att jag har egen familj med fru och barn. Jag hade tydligen tappat bort minnet av tre år. Helt plötsligt hade jag fru och ett barn, min farmor hade dött men vi levde bra ekenomin och hus. Min fråga är vad tyder allt detta på? Jag är singel och varit de i 3månader. Börjar bli väldigt fundersam, tacksam för alla svar
Det kan ju vara så att du känner dig ensam fast du gärna vill ha en fru, barn, ol. så ditt huvud gör upp den perfekta världen för dig så som ditt hjärta och ditt huvud vill ha det
Eller
Så kan det vara ett tecken på att fålla ögonen öppna och att din sanna kärlek finns precis bakom nästa hörn ^^
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
En spegel av vuxen världen?
Tack för alla svaren. Jag har börjat vänja mig vara själv men vi får se vad framtiden ger, glömde även nämna att i senaste drömmen fick vi även två barn till. Allt man kan göra är vänta och se
Min tolkning, i tidigare relation haft som ett o fysiskt barn mellan er, relationen till varandra och er själva, barnet finns fortfarande kvar som förändringar ni gjort tillsammans. men nu är det du ensam som vårdar din utveckling och drömmar(ditt/dina barn)
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
Att få barn i drömmar kan vara att nya möjligheter för inre växt år på väg!