Guld nycklarna
Brukar drömma väldigt långa och händelserika drömmar. För det mesta är drömmarna mörka, obehagliga, det är vatten eller regn.
Just utav den anledningen så är det en dröm som stack ut lite extra som skulle vilja ha hjälp att tolka.. :)
Jag rider på en stig. Det är väldigt soligt, behagligt och lite lätt vind.
Det är gröna ängar runt mig och längre fram kommer det lite träd.
Hästen jag rider är min egna häst som jag en lång period arbetat med då hon haft svårigheter med att just rida ut :P
Jag stannar henne och tar upp ett knippe(om man säger så..) med nycklar ur mina kläder, jag bara vet att det är mina hemnycklar men dem ser inte ut som dem brukar. Dem är guldfärgade och är fler nycklar än vanligt.
Jag lutar mig åt sidan och kastar ner dem på marken.
Jag ser mig själv trava iväg på stigen (min "syn" är kvar vid nycklarna osv.) Jag var väldigt glad då min häst travade så lugnt och harmonsikt ^^ vi försvinner bakom en kulle för att bara någon sekund senare komma tillbaka. jag plockar upp nycklarna och försvinner ur mitt "synfällt", då jag rider tillbaka vart jag nu var innan :P (Jag ser fortfarande bara samma som innan. Sedan vaknar jag.
Är så nyfiken på vad det här var för något! Känns så starkt på många sätt. Vill även ta upp att det allt oftare kommer drömmar där jag rider på min häst. Hur mörk drömmen än var innan så är det plötsligt grönska och sol. Vi rider alltid på en stig med ängar runt in mot träd/skog.

Vilken härlig dröm. Håll fast vid den. :)
får en kännsla av att du släpper krav och ansvar (nycklar) det som sker hema och på jobb/skola, när du rider ut på din häst och är helt i nuet. Håller med parsley Härlig drömm :)
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
Hästen i drömmar kan stå för sinnlighet och vår inre häst behöver en ryttare. Jag saknar ålder på dig---För mig blir det svårare att ha åsikter -tankar om andra drömmar när jag inte ens vet åldern på drömmaren!