skiftande miljöer. troende blir skalad
Hej! Drömn tydning önskas:)
återkomande tillstånd i mina drömmar är att; miljön ändras konstant Tåg, kupevagn, på resturang, i villa sal, källare, trongt rum,buss, äng, parong. sitter still men miljön flyttas runt/hoppar/flyter runt. (varför?)
I senaste dröm på middag med klassen, miljön ändras runt. En man kommer in genom dörren, säjer är det ni som är H*-klassen? vi svarar ja. han tar upp pistol -vem av er är luckas? (en tuff, troende kille i klassen) han erkänner sig och manen riktar pistol mot honom. vi andra håller andan håller avstånd. jag säjer att manen ska lugna sig. luckas är lugn, är inte rädd för att dö. men manen skjuter inte han skär/skrapar av bitar från hans hals med en kniv. under huden är getpäls. luckas blir orolig för vad som skal hända.
jag är bara ganska förvirrad på dena dröm. min egen tolkning är att det har något att göra med att han är kristen/troende och inte rädd för att dö å förenas med gud. men sen att han blir orolig när han blir avskalad till en get förstår jag inte än.. (Tacksam för tolkning!)
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
tillägg, jag är 23år
djävulen är ju en get enligt massa sagor hehe..
ja just det! den koplingen finns också. men skulle också kunna vara ett får han sklades till