Han Sprang ifrån mig hela tiden!
Inatt drömde jag att jag bodde där jag bor IRL men allt såg anorlunda ut. I alla fall så hade jag en liten hage på vår bakgård där min ponny stod. Jag brukade gå med honom till en camping med en massa fotbollsplaner brevid(han går IRL i en hage vid en camping och vid fotbollsplanar) och jag hade honom lös hela tiden för jag tyckte det kändes bäst och friast. Jag var lite nervös över att han skulle springa iväg men jag ville lita på att han åtminstone höll sig i närheten. Man fick ju inte ha hästar på fotbollsplanen så jag var nervös över att han skulle springa dit. Och jo, han sprang iväg. Eller snarare att han inte riktigt lyssnade på när jag ville att han skulle komma till mig. Sen var det en grusbana runt en avlångt avrundad fotbollsplan som han bara kutade runt i, runt runt runt kutade han och det var nästan så att han sprang på planen men det gjorde han aldrig. Sen var det typ 4-5st ganska stora och avlånga hovavtryck(större än min ponny var dom, typ i silver eller liknande) som gick från grusplanen nästan helt igenom fotbollsplanen på en sned rad. Jag sa till mina kompisar att jag måste få tag på honom innan jag får skäll av någon. Men helt plötsligt var jag hemma och hade glömt att jag ens gått dit med honom. Min mamma var där och jag visste inte ens att det var min mamma för hon såg annorlunda ut. Jag frågade "Är det min mamma?!?!?!?!?" och någon svarade ja det är det. Sen kom jag på att jag hade glömt Hugo(ponnyn) vid campingen och blev jättenervös över att jag kanske aldrig skulle hitta honom igen! Så jag sprang dit men det gick jättesegt och ju mer nervös jag blev destå segare gick det. Sen vaknade jag eller så kommer jag inte ihåg mer. Vad kan det betyda?