dröm om ormar i alla sorter:/
Finns det någon som kan hjälpa mig tyda min dröm?
Jag drömde om att jag var i en källare med en bassäng där det låg ormar i alla storlekar och färger. jag stod bredvid och kollade på alla ormar och vet om att jag kände rädsla. min pojkvän dyker helt plötsligt upp i drömmen och visar med händerna att jag ska springa därifrån. och sedan ser jag han stå upp bland alla ormar som slingrat sig runt honom. jag ser på ormarna att dem inte kramar om honom hårt utan bara slingrar sig. sedan plötsligt så bara tar han ut sina armar och bryter sig loss.
vad kan detta betyda?
finns det någon som kan tyda denna dröm?
Med tanke på ditt andra inlägg tänker jag att ormarna symboliserar din familj. Din pojkvän är redo att slåss för er skull och därför ber han dig fly och hoppar själv ner i bassängen.
När ormarna slingrar sig runt honom tänker jag att familjen ger honom prövningar, tuffa tider, de talar om att det ni har är fel. Han hör vad de säger men står fast vid att det är ni två.
Han måste bryta sig loss för att de inte lyssnar, och jag tror din rädsla är just att de inte accepterar även om de skulle lära känna honom.
-
tack för ditt svar. detta är så otroligt svårt.. men jag tror att du har rätt i det du säger. han är och har alltid varit den som skyddat mig från alla dumma grejer. när folk har öppnat sin mun och sagt dumma grejer så har han alltid försvarat oss. tack