Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1337 ggr
Jullanhugo
0

Mamma, pappa och Hugo

Jag drömde en natt om 2 saker, eller snarare var det som jag drömde 2st gånger en natt.

Först var jag i en tvättstuga, ni vet ett sådant rum med tvättmaskiner som folk som bor i lägenhet delar på. Tvättstugan var i en källare(Kan tillägga att min pappa bor i en "källare" om det spelar någon roll). Kommer ej ihåg jättemycket men någon fick sitt hue avhugget, jag sprang ut och människans hue låg där. Var typ det med den drömmen

Andra gången så började det med att jag var ute och gick med Hugo(min ponny), vi var påväg till hagen för vi hade vart ute och gått en runda. När vi var vid hagen så såg jag att Raffe och Hugo var i hagen, vad vart då detta för ponny som jag gick med?? Det var tydligen en ponny som jag skulle ha på foder och ponnyn var nästan exakt likadan som Hugo.  Hagen var delad i 2 och Hugo oh raffe hade rymt över till den andra delen. Jag tänkte att det gör ju inget då det är inhägnat där. Jag gick dit med ponnyn och han och Hugo kom ganska bra överrens, det vaar lite sparka bakut men inget farligt. Han var en bra kompis till Hugo. Sen började dom kuta runt och då upptäcker jag ett hål i staketet. Hinner jag dit först?? Nej, dom springer ut bort från hagen över kullen och nu ser jag inte dom. Raffe undrar vart dom tar vägen och springer nervöst runt i hagen. Min tanke: Herre ost! Bara inte Hugo lyckas komma in till andra hästar och betäcka deras ston det har jag varken råd med psykiskt eller fysiskt(om man nu kan säga så). Jag springer dit där Hugo rymde sist(Han rymde för ett tag sedan IRL till en hage med andra hästar). Där går en shettis i en hage stor som en box och en större brun häst som är "vild" och uppstirrig och vill ut ur hagen, min tanke är då att hästarna måste vara på andra sidan staketet(alltså utanför hagen)

Det är en grusväg mellan hagen och en gräsplätt. det området är tydligen också inhägnat men det är så höga ormbunkar så jag ser inte hästarna(dom är små). Jag hoppar in i hagen och letar, där står dom och betar. Jag tar båda i pannluggen och går tillbaka. Nu är bara Hugo kvar och då märker jag att han har skor på sig(han har inte det IRL) och hovarna är så ånga och groteska så jag blir helt paff. Nu är min kompis där och säger att min mamma skodde honom, sen försvinner hon.

Sen var jag och mamma hos en gammal tant och hälsa på, jag småpratade med mamma medans tanten fixade te och frågade varför i helvete hon hade sskott Hugo. Hon sa att hon inte kunde rå för det, det kostaade ju bara 700kr och det vart så billigt, tydligen hade en jag känners kille skott honom. Jag blev jätteirriterad på att hon alltid skulle lägga sig i och tro sig veta allt. Mamma värkade oskyldig men jag småskällde och sa att hon fan inte behöver sko honom och att hon isåfall får sköta han hovar då i oh med att dom var så långa!

Vad kan det betyda??