Drömmar iFokus

Drömmar

Etikett: vi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 3853 ggr
Miiiz
0

Drömmer om en gammal vän

Hejssan

Jag har drömt nu vid olika tillfällen om en gammal vän, jag har ingen kontakt med henne mera för hon valde att förstöra våran vänskap. 

Och i drömmarna handlar det alltid om det att vi träffas någonstans och hon är vänlig mot mig men jag kan inte lita på hennes vänlighet utan antar att det ligger någonting bakom den, eller att hon skall vilken sekund som helst när jag vänt ryggen till, "kasta kniven i ryggen på mig". 

Jag läste någonstans att ibland drömmer vi om händelser eller personer som vi haft att göra med för att vi inte har bearbetat vad som hänt med dem. Men i detta fall så fanns det inte så mycket att bearbeta med henne och jag ha typ glömt bort henne tills par månader sedan när jag började drömma om henne. 

Och i drömmarna så är jag så misstänksam mot henne hela tiden, och i slutet är det alltid samma sak hon gör någonting gott och verkar inte ha någon baktanke till det hela och så får jag skuldkänslor för att jag dömmer henne och tänker att hon inte kan ändra som person. 

Och många gånger som jag drömmer om henne handlar det om att man skall fara till en pub eller sen är det en stor fest någonstans. Desstumer kommer jag inte så mycket ihåg av min dröm. 

Någon som kan ha en aning om vad detta betyder? 

< you gotta hold on, no matter what they say.>

<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>