Skjuten
I går natt drömde jag delvis som jag drömt förut och som har gjort att jag haft ångest hela dagen.
Jo, i det huset som jag bodde med mina föräldrar (flyttat hemifrån). Så är det en människa utanför som hotar oss till livet på något sätt, tror att vi hör honom även om vi är inomhus. Jag blir iaf livrädd. de har jag drömt förut. Jag skulle passa huset ett par dagar/vecka. Han dök upp igen ringde polisen. Men fick en känsla av att de inte kan hjälpa mig.
Vaknade till och somnade om. Nästa gång var jag i ett stort hus med massa rum, Kommer inte ihåg va de var i dem men de var massa folk/ familjer som gick runt och tittade. Likt en affär ungefär kan man nog säga av de jag minns men man kunde inte köpa något. Människan som hotar oss kommer också dit och vi trodde att de var en man först men det var en kvinna. Hon får försprång likt leken kurragömma. 2 poliser är med och hjälper mig och ett litet gäng som jag inte fick något grepp om vilka det var. Poliserna var beväpnade och hade skyddsväst på sig. Jag hade bara en mobiltelefon. Om jag skulle hitta henne så skulle jag ringa. Kvinnan hade en pistol.
Efter en stunds letande hittade jag henne och drog upp mobilen ur fickan men han inte att slå numret till polisen förrän hon såg mig och siktade pistolen på mig. Jag beslutade att hålla mobilen för ansiktet och blunda. Sen sköt hon mig.
Har ett litet minne att de kan ha börjat om igen fast nu hade även jag en pistol men vet ej om någon blev skjuten.
Jag skulle önska förstå min dröm då jag tror på drömtydning och att drömmar vill säga oss något.