Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1182 ggr
majaliten
3

Min dröm hjälp .

Hej alla glada infetta fina forum :) de tär så att jag hade en dröm inatt som jag skulle vilja tolka eller tyda den . (Visste ej vart jag skulle lägga den men aa ni får ändra om det är fel). Min grön handla om min plats där jag befinner mig varje dag om inte man är på lov/semester det finns en man som hög är kär och älskar saknat lite han va med i dömmer . Vi har en lite knepig situation som gör att vi har de lite svårt med vad vi känner. De känn som att vi känner samma sak men jag är inte säker men de finns aningar om det. Han är inte biter relativt social och trevlig men inte alltid så jätte snäll mot allt och alla . Visar tydligt vem han gillar och inte . Nu till drömmen . Men ja vi har vart långt ifrån varandra och jag är tillbaka från semestern på arbetsplatsen och går frammöver tillbaka med min kollega vi jobbar pysslar och pular men den såg jag den där manen som jag brinner starkt för han har ju normalt ett drygt utryck fast en han är ganska snäll så jag låter bli att gå fram fast en jag så gärna vill. Dagen fortsätter jag ser honom lite då och då vi ger varandra de vanliga blickar a vi gör i verkligheten drömmen va väldigt verklig alltså . Men på slutet av drömmen så var dagen äntligen slut och jag skulle hem med min vän och så frågar jag henne lite högt var är den där jävla manen (inget negativt utan när jag säger så säger jag med kärleksfullt ) . Och så står en ny rekryterad kollega i korridoren som jag aldrig annars sätt frågar snällt vilken jävla man. Då säger jag hans namn och de va inte meningen att gå fram till honom och fråga, tänkte bara få se honom en sista gång för dagen innan jag gick hem . Men han råka höra precis innan han skulle in på möte och vi tittar på varandra sådär och jag stressar iväg så att han inte ser mig . Nya kollegan går fram och öppnar glasdörrar till rummet och säger Mittnamn han blir lite förvånad höjer ögon brynen för att äter gå till dryg stadiet hon sa att jag ville något och han ser sådär dryg ut som han brukar och svarar lite kalt och snabbt (han är så som person inte dum på något sätt men de kan få en att misstolka) han kommer men ,jag försöker hitta på något fort så jag går fram och allt är så otroligt tyst och stillsamt. Och han är så varm han ler mot mig han är så mjuk och glad han kommer ganska nära och håller i mina händer medan jag pratat och jag känner den varma känsla man får han säger tyst du ville något ? och han fortsätter le och alldeles varm och snäll söt och Kram going otroligt trygg man fick en otroligt trygg säkerhets känsla (kramades inte) men han var så snäll där som han brukar va mot mig men ännu snällare och varmare och närmare i vanliga fall även om han är snäll brukar ha stressa förbi(när han går för bi eller är allmänt stressad ) . Jag viskar och tittar på honom lite blygt vi tar det sen du har möte kan inte störa dig nu vi tar det sen han ler mjukt släpet mina händer och hår in med leende på läpparna som han sällan har han va så mjuck glad och trygg men fortfarande jätte manlig så som jag älskar honom