Tolka en återkommande dröm?
Hej! Jag har haft en dröm sedan jag var liten som kommer och går lite då och då. Det börjar med att jag cyklar hem från stallet med min varg (mitt husdjur i drömmen) När vi kommer till den långa baken tår det en Ulv (Ser ut som en varulv men jag är i drömmen helt säker att det är en ulv) Den ser oss inte så vi cyklar vidare, men försiktigt då jag är skräckslagen för den. Så fort vi kommit för bi den märker den oss och börjar jaga oss. Den jagar oss hela vägen till ett cykelstopp då jag hoppar av cykeln men har inte tid att komma igenom cykelstoppet så jag säger till min varg (som är en hona) att attackera den. Den gör detta och får bort Ulven. Sedan vaknar jag. Nästa gång jag drömmer händer samma sak förutom det att min varg är en valp och när jag ber den gå till attackerad blir den dödad, så jag slänger cykeln åt sidan och springer precis innan jag springer in i ett hus tar Ulven mig och äter mig, fast istället för att dö känner jag smärtan av att bli tuggad på och står sedan helt plötsligt bakom ena husväggen precis vid dörren, å jag springer in i huset och gömmer mig med min familj flera våningar upp i en säng. min storebror blir efter ett tag galen och försöker ta sig ut men vi slår honom med ett baseball bat i huvudet och lägger honom i sängen igen. Jag vaknar igen när vi i drömmen kan höra Ulven utanför dörren.
å jag beskrev det sista gången har det vart för mig när jag drömmer drömmen och jag undrar ifall man kan tyda detta, jag blir alltid självmedvetande när jag hoppar av cykeln men följer ändå spåret om och om igen :/