Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettmardrömmar
Läst 1201 ggr
Tanjis
2014-08-24 10:02
0

jobbig dröm

Usch vilken mardröm! Drömde att Lina (min kussin)hade flyttat till sumalien för ett år för jobb(?). Hur som helst skulle jag och Therese (en barndomsvän som jag har vuxit ifrån) åka dit och hälsa på. Allt var super mysigt och roligt fram till att vi skulle åka hem och äta, lina hade gjort i ordning nå ris med en lila aktig vegitarisk gryta som man skulle ha chilisås i, typiskt sumaliskt :s . Tess åt bara lite då hon mådde dåligt och började sen spy upp massa vatten med gröna insekter i, hon fösökte dricka för att inte förlora vätska i värmen men det kom bara upp igen och hon blev super dålig. Vi försökte få tag i ambulans men dom skicka inte ut ambulans under dagtid då det drar yill sig uppmärksamhet då det var krig. Det sista som hände var att jag sprang ut på parkeringen där Lina bodde och hitta en vänlig man som var villig att skjussa oss till sjukhus och skulle hjällpa oss att få ut tess till bilen, och då hittade jag naturligtvis inte tillbaks till linas lägenhet så jag bara sprang runt helt paninslagen med drn sumaliska mannen i hasorna. Jobbig dröm