mina djur dör
Hej, jag drömmer väldigt ofta att mina kaniner dör eller blir skadade, har kanske drömt de 5 gånger under ett år eller liknande.
vad tror ni de kan betyda?
Svårt att fånga vad drömmarna vill berätta för dig. Det låter som känslan av sorg finns i drömmarna. Förlust och separation kunde möjligen vara en överskrift?
Vildrot
Drömmer också ibland att mitt husdjur dör eller skadas, när jag var liten drömde jag mardrömmar om min papegoja som var min älskade bästa vän, det växte ett band mellan oss som jag inte kan beskriva och han dog oturligt nog efter några år. Och nu har jag en katt som jag älskar så mycket så de gör ont och drömmer även nu ibland att han skadas eller dör och vaknar upp helt förstörd. Men jag drömde även sånna drömmar om mamma och pappa när jag var liten och jag är ganska säker på att man drömmer sådana drömmar eftersom man är rädd att förlora dom man älskar. Jag var med om mycket separation som barn så de har säkerligen med de att göra.
Ja jag tycker att man ofta drömmer om att dom man älskar dör eller blir skadade. Drömde i natt att en kompis började spy upp vatten med gröna insekter i och torkade ut jätte snabbt och vi fick inte tag på någon ambulans då vi var i sumalien :( . Undrar om det är samma betydelse som när djur dör
Har 2 ggr drömt att vi varit tvungna att lämna bort min katt,en gång till en kille i min klass och en gång till någon oseriös som skadade henne. Usch, måste vara dom hemskaste drömmarna jag någonsin drömt och kommer drömma…