Nagra dromar
Hej, jag har haft nagra markliga dromar ett tag nu och jag skulle vilja ha lite rad pa vad de kan betyda.
Jag borjar med en drom som jkag hade for nagon manad sedan.
Jag springer runt i mormonkyrkan och jagar efter en nephilim, en behometh. Jag springer runt och letar efter nephilimet som ska doda nagon. Jag vet att jag moste stopa den fran att doda dena personen. Och vi springer om varandra hela tiden, och sa gar jag in i ett rum och ser mig sjalv ligga pa en sang. Dar ligger jag i koma. Och nephilimet kommer in och ler ondskefullt. Den gar emot mig. Jag inser att jag bara ar en ande och inte kan stopa den. Da vaknar jag…
Sedan har vi en annan drom som jag dromde ganska nyligen.
Jag ar fangslad i en kontainer, illuminati har fangat mig i den. Det finns fela andra kontanrar dar med. Alla hanger i kedjor fran ett hogt barg som man inte ser slutet pa., man ser avan moln. Det ar berg framfor kontanrarna, och det ar nagra meter ner till marken som ar av sand sa att man inte viligt ska vilja fly. For do brytter man benen, man far gystera varmen och liknande sjalv genom att oppna och stanga sin dorr till kontanerna. Och pa kvallen moste den stangas annars dor man. Jag kande mig dock sjuk och somnade innan jag han stanga doren, sa jag holl pa att frysa igell. Jag var nastan dod nar en man hoppar in i kontanerna och raddar mig. Han tar mig till sin stuga och han varmer upp mig med sin kropp. Mamma dyker upp och tackar honom for att han raddade mig.
Jag har haft flera dromar nyligen dar jag har hollit pa att do eller varit doende, eller att nagon velat doda mig men inte lyckats. Jag har aven dromt att jag varit en man och varit tillsamans med en man.
Jag blir mycket tacksam for lite radgivnming i deta.