en mycket konstig drom
Hej, dena dromen far en helt egen post da jag tycker att den ar sa marklig.
Jag vill garna ha forslag pa vad den kan betyda.
Det ar sommar och jag ar pa ridlagar, vi sover i olika legenheter i ett litet hus. Jag skulle sova med min lilla syster men hon ville inte sova med mig hon ville sova med sin kompis istallet. Jag var mycket upprord och kunde inte sova bra alls. jag vred och vande mig i sangen. Och dagen efter sa mote jag min familj utanfor stugan dar vi sat och at frukost vid en parkbank. Da sager min pappa till mig att min kille inte vill att jag ska saga hans namn till alla. Och att jag inte ska saga hans nanm till fler personer. Da far jag flashback minen fran att jag hade skrikit ut boner och liknande i somnen. Jag hade aven knabojt och bett en gang. sedan [tervander jag till varkligheten igen och sager okej jag ska inte saga hans namn nagon mera. Da kommer min bror fram till mig och han har inget huvud. Man ser vart nakkotan slutar men sedan ser man inget mer. Da fragar jag vart han har sit huvud. Och han sa att en alien fragade honom om han kunde fa det och min bror hade sakt jag. Da fragade jag vad fick du i utbytte av deta da. Hans svar var att han far vara kung en stund ibland och att han far makt. Sedan gar han sin vag och det kommer en man fram till oss och han har 2st barn med sig, sina dottrar. Han har en plast kopp pa snoppen och hans svar pa deta ar att han borjar bli gammal sa man moste ju se till gyvelerna… Sedan gar han stolt darifran. Han sa att han var 30ar gammal, men jag mins i dromen att jag tankte att han ser ut att vara 60ar inte 30…
Vad tror ni om dena dromen. Den ar marklig som ni marker. Jag forstar den inte riktigt.