döda barn å hungriga björnar
Hjälp! Golf bilen går så fort å jag kan inte hålla mig kvar. Världen är i panik å allt går så fort. Jag faller ur bilen som är utom kontroll, jag rullar runt på marken till ljudet av folk som är i panik. Jag reser mig upp å börjar springa med folkmassan. Jag försöker skrika men min röst är borta. Jag gömmer mig bakom en kontejner bakom mig finns en glas dörr i fall jag behöver fly. Allt är så mörkt allt jag ser är dom springande konturerna av människor och dom röd gråa molnen på den mörka himmelen. Ett högt muller hörs å allt blir så tyst. I nästa sek slår en gigantisk blixt ner i marken å jag flyr in genom dörren. Jordens gravitation ändras å alla som är ute faller ner i intet. Borta för evigt. Jag måste hitta min mamma, så jag frågar runt å hittar en japnsk man som berättar vart hon är. Jag följer hans direktiv å går genom många långa korridorer. Jag kommer in i ett rum å ser ett hål uppe i golvet så jag börjar klättra upp. När jag nästan är uppe vid hålet så hör jag ett tumult å jag ser en konstig varelse komma emot dörren så jag slår igen den. Genom glas dörren ser jag att varelsen är två människor som springer hukade. Den ena har sönder dörren å kastar in en bäbis inlindad i handdukar. Sedan sprayas rummet med deras blod. Jag ser en arm hänga vid glasskärvorna, jag vill hoppa ner å ta upp bäbisen men hinner inte. En stor mörkbrun björn kommer in i rummet å börjae cirkla runt under mig. Den ställer sig på bakbenen å slår efter mig. Jag försöker krypa upp genom hålet men det är för litet. Tror att barnet börjar röra på sig för björnen blir intresserad av handdukarna som barnet är in lindat i. Nästa sek hör jag å ser hur barnet skriker/ vrider sig i smärta medans björnen sakta lemlästar barnet. Det är nästan som om björnen vill njuta av smärtan den orsakar. Jag ser min chans å hoppar ner, lika så ser björnen att jag hoppar ner. Jag springer ut i korridoren med björnen vrålande efter mig. Jag svär en björn ska inte vara så här snabb. Björnen har något demoniskt och onaturligt över sitt beteende. Jag får en glimt av ett rum, i rummet hänger det en björn i en lampa. Under björnen springer det en halvt förmultnat rabiessmittat barn å försöker få tag i björnen. I ett annat rum får jag en glimt av ett panorama fönster å utanför sitter king kong å skriker. Jag har inte björnen efter mig längre så jag saktar in. Jag försöker klura ut vilken annan väg jag kan ta för att komma till min mor. Jag ser ett hål i väggen som jag kryper igenom. På andra sidan så finns det smala brädor som går uppåt i en sick sackande form. Det är så lågt i taket att jag måste krypa. När jag kommer till toppen så står jag på alla fyra på en plattform. Barn springer mot min mamma å knuffar på henne. Hon har ont men barnen förstår inte att dom gör henne illa. Jag säger åt dom att sluta å min mor ger mig ett tacksamt leende. Jag känner hur min mobil durrar å jag får ett sms. Det är från min pappa. Han har fastnat i en klätterställning som kallas för spindelnätet. Eftersom att gravitationen har vänt allt upp å ner så kan ingen hjälpa honom. Plötsligt så ser jag allt från min pappas ögon, han hoppade å han faller. Sedan vaknade jag i panikångest, kan inte sluta gråta å jag vet inte vart jag är först. Definitivt min värsta mardröm någonsin!!