Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1250 ggr
Oceanen
2014-10-24 10:33
0

Dröm - gravid

Jag drömde i natt att jag blev gravid. I drömmen gick jag i skolan, de gör jag i vanliga fall också för att bara räkna matte. Men nu var de en blandning av den skolan jag går i nu och skolan jag gick i högstadiet, och folket lika så, men jag kände inte igen alla där i drömmen. Under en dag blev jag gravid. Jag var inte de på morgonen när jag vaknade i drömmen, men kände mig lite mer varm i själen än vanligt.  Under dagen som gick i skolan blev min mage större och större.. och kände att de var någon som växte i mig. Tillslut kunde jag känna barnet snurra runt där inne och se utanpå hur huvudet gled mot min mage och att fötterna sparkade. Jag kände en sånt längtan till barnet och hur de sken om mig. Kändes som att jag glöd och såg som ett sken runt mig. Min sambo/flickvän var med mig ibland, och sa till personerna omkring mig att jag var gravid. En längtan och lugn flödes i mig och kärlek ifrån barnet jag bar på. Jag hade dessutom halv långt hår uppsatt och grönsvarta kläder, jag har väldigt kort hår nu, klippte av de helt i somras. men de hade växt. Jag har ofta längtan till barn men är ännu inte redo för de. 

vad tror ni de betyder? =D