Drömmer samma dröm
Som ovan jag drömmer samma dröm om och om igen , enda skillnaden är att det är på olika platser och att jag lärt mig hur jag ska agera ! Jag drömmer att jag trillar i /badar i vattnet när jag plötsligt sjunker, jag kan varken simma eller röra mig och väntar tills jag landar på botten då först kan jag skjuta upp mig till ytan med hjälp av benen . Vattnet är alltid brunt och grumligt och flera meter djupt säkert 20 meter ! Botten är väldigt slammig med kvistar, ibland ser jag även konstiga föremål medans jag sjunker ! Från början när jag fick denna dröm fick jag panik men nu så har jag lärt mig att hålla mig lugn tills jag nått botten trots att det är obehagligt ! Om det är att jag har blivit van eller om jag förstår att det bara är en dröm och bästa sättet är att hålla sig lugn kan jag inte svara på ! Vad betyder detta ? Börjar bli less på detta nu och har säkert hållt på i 2 år ungefär Tacksam för svar
Uschameja!
Dessa drömmar är verkligen läskiga. men som det är med drömmar så vill de bara tala om något. Det är min fasta tro nu för tiden.
Grumligt Vatten kan symbolisera känslor som drar ner och tynger.
Slammig och kvistig botten: O bearbetade känslor - kanske vill de flyta upp och visa sig för dig.
Kan du sammanbinda detta vid ditt vakna tillstånd?
Det är en fråga riktad till dig själv. du behöver inte svara här.😉
Lycka till.