Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 2662 ggr
TezzD
0

Storm och min döda pappa

Oddset att jag somnar om efter att jag vaknat på morgonen är väldigt litet. Att jag sedan drömmer mardröm en tidig morgon är ovanligt. 

En sammanfattning av drömmen:
Jag såg en ljusboll landa på åkern bakom ån, genom sovrumsfönstret, det blev rädsla och jag ville gömma mig, detta var mitt i en megastorm, så att dörrar och fönster knappt höll sig stängda, jag var ute för att hämta mina barn men trappen flyttade på sig så jag knappt kom in i huset igen, kaminen inomhus välter, det regnar så att skålån nedanför stiger så högt så att man kan se vågor utanför huset och tillslut så rycks huset med och flyter iväg. Redan innan allt detta och samtidigt, så funkar inte telefonen, radion knastrar, det är spöklikt i huset, min pappa är här (Han är död i verkligheten) och några vänner och jag försöker ringa min sambo som inte är hemma och 112 men det funkar inte, telefonen vill inte. Tillslut vaknar jag. Och känner pjuh, det var en dröm. Men somnar om och in i samma dröm! Och sakerna fortsätter.. Dock utan översvämning denna gången. Nu är det bara storm. Och jag med två vänner bestämmer oss för att ta bilen till stan Min minsta dotter har bajsat ner hela sig så jag måste byta på henne innan. Men vi kommer liksom aldrig iväg..Fönster och dörrar går inte att stänga. Werid. Ah, nu ska jag inte sova mer idag. Jag brukar kunna tolka mina drömmar ganska så bra, men denna gången fattar jag inte någonting.
Jag är trygg i mig själv, fridfull i mitt hem och nöjd med mitt liv för en gångs skull. 😉 Någon som vill ge det en chans?

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

saradormin
0

ja kan testa men behöver veta om hur du såg dina barn och hur många barn du såg och hur var de i drömmen, var de bra med barnen

sajtvärd  drömmar ifokus

TezzD
0

Jag har två barn, dom var båda med i drömmen först, men sen försvann dom en och en.. I drömmen så mådde dom bra vad jag mins och kunde känna-

HjärtaRosalee

saradormin
0

jag testar en tydning,  2 bra nyheter eller händelser kommer i framtiden  ge stor förändring och en av de händelser kommer påverka dig negativt i slutet som att kan vara att du förlorar nått

sajtvärd  drömmar ifokus

TezzD
0

Det lät inget vidare "intressant" hihi, men ja, det kan ju vara vad som helst… bara det inte är barnen eller sambon så kan jag hålla mig lycklig ändå 😉

HjärtaRosalee

[rore]
0

Ljusboll, storm och höga vågor - Känslomässigt Kaos 

Huset som blåser bort - Tappat dig själv

Telefoner som inte fungerar - Dålig kommunikation

Går inte att nå räddnings tjänst - Förlitar dig på dig själv.

Ödsligt tyst och spöklikt - Inre tomhet när allt annat försvunnit.

Dröm 2

Bilen: Färdmedlet Du på din resa genom livet

Ditt  ner bajasde  barn : En del av dig själv som en känsla av att vara  liten/maktlös. _ Du  vill ta hand om dig själv.

Fönster och dörrar som inte går att stänga - Gränsdragningar i relationer- kanske har du svårt för att säga nej till andra När du egentligen vill säga JA till dig själv. (?)

TezzD
0

#5 Tack Rore, men just allt det där med tomhet och brist på kommunikation, ja allt du skriver. Så är det inte i verkligheten, jag har aldrig mått så bra, känt mig så trygg, hel och bra förut. :) Däremot har jag svårt att säga nej ;)

HjärtaRosalee

[rore]
0

Tänker att det kanske är en hint om fri görelse process….nån slags rening.

TezzD
0

Ja så är det nog :) jag behövde den drömmen minst sagt

HjärtaRosalee