Mardröm
Det hela började med en man i staden som förgripit sig på flera människor och som jag till slut också råkade ut för. Efter det var jag rädd att vara ute ensam. Eftersom jag kom ifrån honom och överlevde så blev han snart medveten om det och försökte få tag i mig. Diskussionen jag och min sambo hade var att han tyckte jag skulle sluta oroa mig. Sedan så har vår kastrerade hanhund fått en valp på nått sätt… x) och vi ska nu delta i tv-programmet "Så mycket bättre" på Carolas middag… Våra hundar ligger på golvet bredvid och sover. Börjar jättebra ända tills den här mannen som letar efter mig har hittat hit. Det börjar lugnt men sedan ser han mig och börjar försöka få tag i mig. Jag tar ett grilljärn i närheten och hugger honom i magen… Sedan har jag svårt att urskilja vad som händer men jag tror jag i princip spetsade honom i halsen med grilljärnet och att han dog. Men då inser jag att alla vid middagsbordet dött. Inklusive min sambo som deltog i middagen. Jag blir helt förtvivlad och springer fram och tillbaka. Tar upp min telefon för att ringa någon och sett att jag fått ett mms av min sambo, en bild på våra två hundar tagna en kort stund innan när de låg och sov. På bilden finns också texten "Vissa saker är värt att dö för". Jag springer runt och kollar så att hundarna mår bra vilket dom gör. Sedan ringer min mobil, någon kompis, försöker men jag kan inte svara. Försöker istället ringa min mamma vilket heller inte går. Jag inser att jag är helt ensam nu och hela min framtid som jag och min sambo planerat för är borta nu. Sedan här någonstans vaknar jag och inser lite att jag ligger och sover bredvid min väldigt levande sambo. Grät hur länge som helst…. :p Är lite nyfiken på om någon har någon idé och tanke kring detta. Drömmen kändes så verklig och det tog jättelång tid innan jag lugnade ner mig och släppte det.
Kort att du nu har börjat ett nytt liv, att du har gjort dig av med gamla föreställningar om hur du är och att du accepterar dig själv så som du, men att du är lite rädd och osäker och behöver lite hjälp i din nya personliga utstrålning och sätt att vara. Lita på dig själv så går allt bra.
U R us