Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1535 ggr
Mill4
2014-12-07 16:28
0

träd som

Jag har ganska nyligen flyttat till en ny stad. Sa upp mig från jobbet och lämnade allt. Drömt många drömmar som tyder på positiva saker som att jag tar farväl utav min familjs kontroll och att det är mycket nytt pågång som är lite i det dolda. Allt känns bara bra och som början på något nytt. Men så drömde jag för någon natt sedan att jag stod vid ett bord. På bordet står en liten krukväxt som liknar pojkvännens som han envisas med att behålla trots att blommorna på den dog.. iallafall stod den på vänstra sidan och var grön o fin. Utom just blommorna och längst ut på grenarna som var helt bruna. Till höger om mig stod ett ganska högt men smalt träd fast.. som en krukväxt :p samma problem med denna. Så står det plötsligt någon vid min sida som jag inte ser och säger ungefär… titta mot rötterna. Trädet tappar giftig frukt som skadar. Och jag tittar ner mot roten och ser hur ett brunt äpple sjunker ner mot rötterna. Sedan säger han något om en orm som äter äpplena men det fattade jag inget av i efterhand x3 Jag kan inte riktigt förstå detta.. någon som har förslag o tankar?

Choklad
2014-12-10 10:48
0

att det är något i grunden inom dig, som gör att du tar till dig skadlig energi, t ex att du tänker negativt om dig själv, och det skapar en tillvaro inom och omkring dig som gör att inget kan växa och gro, så försök att ändra din inställning till det som du får intryck ifrån, från din barndom t ex, det är ju vår grund i allt vi gör i det vuxna livet.

U R us

Mill4
2014-12-12 01:09
0

Ja det kan ju faktiskt vara något sådant.. min uppväxt och tonåren var rätt röriga och ibland blockar det mig än idag :/ så lite att jag kanske göder det negativa som hände förr med mina negativa tankar kring det idag istället för att släppa det och gå vidare..