Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 3050 ggr
saradormin
2014-11-22 12:09
0

drömtydning

Jag är en drömtydare under utveckling, och vill utvecklas mer inom drömmar, jag behöver alla detaljer från drömmen för att göra en korrekt tydning, och när ni ser vissa personer ni känner i drömmen så får ni skriva vad ni känner för de, och hittar jag huvudsymboliken i drömmen så kan jag tyda de, så ni kan skriva era drömmar här eller på pm, så ska jag försöka tyda de

sajtvärd  drömmar ifokus

[Mi-rand-a]
2014-12-18 10:31
0

Drömde att jag åkte till min pappa som i drömmen bodde i Stockholm, han hade en av mina kaniner - Snuttis då jag inte hade plats för "den" hemma ( i verkligheten är just den kaninen död) han bodde i en innebur helt ok stor men för litet att bara vara i den dag ut och dag in, rummet var halvmörkt med en heltäckningsmatta typ som var vinröd och det fanns ett runt mörkbrunt träbord där och en brasa.  Velade fram och tillbaka om jag skulle ta med kaninen hem, tillslut gjorde jag det. Hade 3 kaniner hemma redan och en hund så det var trångt att hitta plats men lät han träffa två stycken för att se vilken av kaninerna han gick bäst ihop med och det var den äldsta som han klicka med direkt, den andra kaninen (vivvi) tvekade så mycket när dem träffades i en trång resebur. Han fick nämligen inte bo själv då hunden hade kunnat ta honom eftersom han var minst av alla, så Vivvi fick bo själv vilket hon inte gillade och jag tyckte synd om henne men så fick de bli ändå, och hon fick bo i en liten bur till en början. Jag var så glad att Snuttis inte var död som alla trott han var, fotade han och skicka bild till min mamma. Snuttis var glad och social och sträckte sig efter gallret. 

Snuttis är den bästa kaninen jag någonsin haft- älskar han otroligt mycket och självklart gillar jag min mor och far med.

TezzD
2014-12-20 07:53
0

Drömde inatt att vi hade lite fest hemma, bor tillsammans med min själsfrände och vi är så kära och älskar varandra i vått och i torrt… dettas är i verkligheten. I drömmen försvinner min sambo…. min lillebror dyker upp och har rödsprängda ögon och är så ledsen som jag aldrig sett honom förut… hans flickvän (irl) dyker upp, och dom verkar ha gjort slut, dom kan inte kolla på varandra utan att börja gråta båda två, det är hon som inte vill vara med han längre, hon ber en vän att ta av ett halsband som hon fått av min lillebror, jag säger "Men så kan du väl inte göra" Min lillebror tar halsbandet och snurrar det runt sin arm. Runt hans arm sitter massor med smycken som hon fått av honom som hon gett tillbaka….
Efter en stund så fimpar jag ciggaretten och går upp på övervåningen, varpå jag ser min sambo ligga under täcket med en annan tjej!! Hon tar ner händerna och försöker dölja sig, medans jag sliter av täcker och skriker "Ut från mitt hus NU" Och när jag säger NU så säger jag det även högt så jag vaknar…. kunde inte somna om sen utan att tänka på detta fruktansvärda som jag sett… jag hade gärna veöat se slutet, "Hade han errektion?" Vad skulle han svara? ja, ni vet… hans min var iaf snopen, som om han blev förvånad att jag kom upp och ledsen på samma gång, som att "han bara skulle testa en annan lite"…. vad sjutton kan detta betyda? När jag drömde så låg jag i soffan, uppe på barnens rum, då dom har svårt att sova… efter jag vaknat så gick jag ner och la mig brevid min själsfrände….03.30, för att sedan bli väckt av min minsta dotter 06,15…

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

saniba
2014-12-21 13:22
0

römde inatt att en person kastade en kackerlacka på mig, jag fick panik och blev helt paralyserad av rädsla, stog och grät och skrek att personen skulle ta bort den från min rygg. Kände verkligen hur den kröp på ryggen. Det slutade med att jag slog bort den själv då jag inte fick någon hjälp. När vi sedan letade efter kackerlackan såg jag den i min sängmen det visade sig att det var en fjäril, så underbart vacker. Fjärilarna blev fler och fler och satt liksom på en rad, kunde räkna till ca 7-8 st. Alla fjärilar var så underbart vackra på sina egna sätt med form och färg! Vi hittade aldrig kackerlackan. Känns som att det låg mycket bakom drömmen men vet inte riktigt vad. Skulle vara jättetacksam för svar!

Choklad
2014-12-23 19:00
0

# 3

den drömmen tolkade jag åt dig igår kväll, konstigt att det försvann? eller finns det i en annan tråd också?

U R us