Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1498 ggr
GemTwist
0

drömm om vatten igen

Jag är i ett lekland med massor av ljust blått vatten. Jag har 3 stenar att kasta för att få folk göra vissa levlar och de kan kasta på mig. Jag kommer till leveln 35 och ska upp då 2 killar kastar sina stenar på mig om och om igen och det gör ont. Jag säger till dem att sluta och att det är fusk. Men de bara skrattar och fortsätter medans jag blir ännu mer förbannad och skriker åt dem men de bryr sig inte så jag bestämmer mig för att gå och säga till. Efter ett tag står jag i en halv korridor med dörrar till duschar och jag går förbi en efter en då jag får vända mig snett bak för att ta rätt dörr som jag missat. Jag går in och duschar. Helt plötsligt öppnas dörrarna som är på varsin sida av rummet. Och där står killar på var sida och kollar in. Och plötsligt ser jag mig i ett annat perspektiv. Löddret från schampot täckte nästa allt men när jag försökte stänga dörrarna gick det inte och jag fick stå ut med att folk såg mig. Men ju längre tid som gick desto mindre brydde jag mig vad betyder detta?

Tjeja
0

Att du har spelat för mycket dataspel!  😉 

Du håller på att drunkna och bli spelberoende men ju längre tiden går ju mindre bryr du dig för att ditt beroende ökar.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

GemTwist
0

1# har inte använt datorn förräns idag på månader ;)

Tjeja
0

tja då är du väl kanske rädd för att drunkna i spelberoende då? rädd att du ska sluta bry dig om det verkliga livet om du ger dig på datorn igen?

GemTwist
0

Har aldrig varit spelberoende och bryr mig inte om jag blir det så nepp :)

Tjeja
0

Häpp!

saradormin
0

jag ska försöka på en tydning, men vill fråga först om du känner killarna från drömmen

sajtvärd  drömmar ifokus

GemTwist
0

#16 JA, de två killarna somjag blev förbannad på gick i min förra klass och mobbades och höll på medans de andra var bara personer från min gamla klass som jag inte vet mer om.

saradormin
0

drömmen har nått med din släkt och göra, som du inte gör som de vill, du vill innerst inne gå en annan väg i livet

sajtvärd  drömmar ifokus

GemTwist
0

#8 tack så mycket :)