Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1382 ggr
Levijo
2015-01-07 19:12
1

Övergiven lekplats - drömtydning?

Jag har sedan jag var väldigt ung har jag haft denna dröm flera gånger.

Jag går i en mörk barrskog och helt plötsligt så kommer jag till en övergiven lekplats som har gungor, gungbräda, en sån där sak som åker runt i en cirkel. Alla de här är röda och är fulla med rost. Ibland sitter det en ung flicka på en gunga och gungar, eller på någon av de andra platserna. Hon säger aldrig något när hon är där. 

Även när hon inte är där så får jag en oerhört stark obehagskänsla i drömmen, men jag kan inte ta mig därifrån, utan när jag väl tagit mig dit och kollat på sakerna så är drömmen slut

[erkkidotter]
2015-01-08 14:37
1

Återkommande drömmar kan vara besvärliga det har jag med haft. Det känns en känsla av övergivenhet och ödslighet i drömmen tycker jag . Det bör du nog fundera på .Du kan också försöka " styra " din dröm tänk ex. Nu ska jag fråga den där flickan vad hon egentligen vill säga mig Innan du lägger dig på kvällen. Jag hade en envis dröm om en lägenhet som jag var i blev så trött på den till sist att jag tänkte att jag vill inte ha nån nycklarna till den sedan drömde jag att jag la dem i ett kuvert och stoppa ner dom i brevlådan och gick därifrån Lycka till !