Drömmar iFokus

Drömmar

Etikett: vi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 2633 ggr
Anjelu
1

Snälla hjälp! Skelett.

Hej! Jag skulle bli oerhört tacksam om någon kunde hjälpa mig! Min son har varit orolig vid läggdags ett tag då han drömt om "döskallar" och skelett. I hans duröm "tar dödskallarna barn. Inte stora barn som han själv utan pyttesmå barn". Idag kollade jag vad det betydde när man drömmer om döskallar och skelett och nu känner jag mig fruktansvärt illa till mods! Betyder döskallar och dylikt döden eller kan det betyda något annat? Är verkligen troende så detta har fått mig ur balans.

saradormin
0

Kan du utveckla drömmen tydligare, såg han små barn också eller var dödskallarna små barn, och hur många dödskallar eller barn såg han.

sajtvärd  drömmar ifokus

Anjelu
0

Tack för svar! Svårt att utveckla mer tyvärr. Han är bara 5 år så han kanske inte hittar alla ord han behöver. Jag fattade det som att döskallarna (flera) tog små barn (ett barn?). Han visade med handen att barnet/barnen var väldigt små?

saradormin
1

De är barnet som är huvudsymboliken, om han sett barnet skadad så symboliserar det dåliga nyheter, behöver inte vara nått allvarligt, kan vara nått som går obemärkt förbi.

sajtvärd  drömmar ifokus

Anjelu
0

Okej, så det behöver inte betyda död, pest, kolera och elände?

saradormin
0

Nej de betyder inte de, ingen kommer dö.

sajtvärd  drömmar ifokus

Anjelu
0

Tack snälla du för dina lugnande ord! 🌺