Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 5704 ggr
[Vikning a ängel]
0

Dröm om kor

Hej Hej!

Jag hade en så stark och obehaglig dröm igår att jag bara måste tala om den och få reda på vad det kan betyda. Det var igentligen 2st delar av dömen men jag mins inte alls den första delen och den andra delen av drömen var så hemsk att jag inte kan få den ur mina tankar. 

Så här börjar den

Jag är i mitt gammla barndomshem, min pappa och hans fru är på nedervåningen och jag och min yngsta syster är på övervåningen. Hon sitter framför ett monopol som ligger prydligt utsprit över golvet. Jag kommer ut till henne från min äldre systers sovrum, där hade tydligen första delen av drömen pågåt. När jag kommer ut ur rumet så får jag en mystisk känsla över mig. Det är mörkt och min yngre syster ser mycket alvarlig ut och ber mig att fortkätta att spela monopol med henne. Jag sätter mig framför henne. Och hon kollar plötsligt på mig och säger att hon måste vissa mig en sak. Det är yterst viktigt för mig att se dena saken. Visst blir mitt svar. Inte tänker jag närmare på det inte. Plötsligt så stor jag i en ladugård. Det står en massa kor uppbundna i en liten rund ring och korna är yterst små. Inte mer en kanske 90-100cm höga. Men plötsligt så blir jag förferad, för min ko ligger halvdöd på marken och hon ser yterst gravid ut och hon blöder. Jag blr förfärad för hon kan inte andas och hon ser halvtdöd ut. Då hör jag en manlig röst i mitt huvud, han säger till mig att deta är mitt straff.  Han tar mig tillbacka 3veckor i tiden för att han vill att jag ska se straffet bli utfört. Han tar min ko och mig och slänger in os i en betekningsbox, han släper in en gigantisk tjur (han är säkert 5gånger så stor som kossan) och han börjar att para sig med kossan, vars organ blir helt förstörda. Hon ramlar ihop och jagh får se i ditalj hur alla hennes organ har trycks in i bröstkorjen på henne. Jag som står och ser på deta är helt förstörd. Sedan vacknar jag.

Som ni förstår så var det en väldigt hemsk dröm.. Vad tror ni att den kan betyda?

Kramisar från vikinga ängeln