Drömtydnig, tack! ^^
Hejsan, det är första gången nånsin jag drömmer på detta viset så jag skulla vilja att nån tolkar min dröm för mig! ^^ tackar =)
i alla fall det är såhär att jag är nånstans och ska tömma en lada eller nått liknande (ett gammalt hus med massa skrot i) Jag är där med några kompisar varav en av dom går i samma klass som mig på folkhögskolan och dom andra två ser jag i drömmen och känner igen dom men när jag vaknar minns jag inget förutom killen i min klass (vi kallas han E)
Jag är alltså i ett gammalt hus av nått slag (Lada, Skjul, Svinstia, Lekhus you name it men det är alltid övergivet och Jag och E och dom två andra killarna ska tömma "huset") Men i alla fall så börjar vi tömma "huset" på skrot och sedan kommer en smutsig man Kraftig och skäggig och Springer emot oss och Trycker ner MIG på marken för att sedan bita min i Armen eller låret, MEN det gör inte ont, det känns inte ens, men det är ju obehagligt, så jag ropa "E Hjälp mig!!" och E kommer och hjälper mig, dom andra två killarna med, Precis när jag ska tacka E och dom andra killarna så vaknar jag, men sen när jag somnar igen, då har jag redan tackat killarna och Drömmen fortsätter, så vi går till nästa ställe, När jag vaknar så ser jag fortfarande E's ansikte men som andra två är suddiga, jag minns dom inte, men sedan när jag somnar om, så ser jag tydligt dom andra två killarnas ansikte, Vi börjar tömma nästa "hus" och den smutsiga mannen kommer igen Springer på mig och biter mig i armen eller låret, och jag ropar åter igen "E hjälp mig!!" trots att det inte gör ont. När jag sedan ska tacka killarna vaknar jag.. kommer bar aihåg E's Ansikte men inte dom andra, så jag somnar om igen och jag har då n'r jag somnar om redan tackat killarna, och vi är påväg till nästa ställe.
Detta sker 5 eller 6 gånger samma visa, men vi går alltid till ett litet "hus" och börjar städa ur det och det är aldrig samma hus Och mamma kommer alltid efter ungefär lika länge och biter mig i arm/lår.
Men sedan sista gången så är vi i ett gammalt kohus/fårhus och ska städa ut, ni vet med en såndär ramp upp, Också säger E och som andra killarna åt mig att städa upp under rampen till gångarna så skulle dom ta själva "Ladan" nu kommer inte mannen lik fort, utan det dröjer ett tag, men när han väl kommer så andas jag tungt och skriker och sedan hoppar han på "rampen" så den hår sönder och han kommer till mig under rampen bryter ner mig på marken och Biter mig i armen, den gången gjorde det riktigt jäkla ont, men jag kunde inte skrika och inte ropa på E och dom andra killarna, trots att jag försökte, så jag vaknade och minns bara E och att mannen vet mig men nu mindes jag inte hur mannens ansikte såg ut och sen när jag vaknade hade jag självmant bitit mig själv i armen si jag var alldeles blå
Vad kan detta bero på?
Kommer även lägga ut på Övernaturligt i fokus då jag verkligen vill veta.
Varför mindes jag ENDAST E's Ansikte n'är jag vaknade (och mnnens)?
och varför vaknade jag innan jag fick säga tack?
och varför hade jag redan sagt tack när jag somnade om?
och varför fortsatte drömmen?
och varför vet jag mig själv? o-o
Kanske ska säga att jag är en tjej på snart 21 år och jag har alltid mints mina drömmar när jag vaknat varenda liten del, jag är inte stressad heller, Och jag brukar inte bita mig själv i sömnen, går knappt ens i sömnen, gjorde dock det när jag var liten.
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus