Ängslig som fasiken
Jag satt och grät igår kvällen, jag lyssnade på en låt som fick mig att tänka på mitt ex. Vi gjorde slut för 5 månader sen, men det har varit fram och tillbaka. För ett tag sedan bestämde vi att vi måste komma över varandra och han sa att han kan se oss nån dag bli ihop igen när vi blir äldre. Just nu pratar vi ingenting alls, vi går i samma klass också vilket är tufft :S Men vi pratar ej och det är för att vi verkligen vill komma över varann. Efter jag hade gråtit gick jag och lade mig och hade en ovanlig dröm. Jag drömde att jag skulle byta skola och var på intervju med lärare från skolan och det var mitt ex med, vilket gjorde nig arg för jag vill inte att han ska byta till samma skola som mig ( i höst ska jag byta skola, men inte pga av honom! Han också tydligen, han ogillar skolan). Hursomhelst, i drömmen så skulle han säga någonting för lärarna och bl.a mig i klassrummet och han började skrika och gråta, och sprang ut ur klassrummet. Då springer jag efter honom, springer o springer. Till slut stannar han upp vid en fotbollsplan som har en hög klippa, han tar fram en pistol, kastar sig själv nedför klippan och skjuter mig. Mer än så minns jag inte. Vad försöker drömmen säga?
Drömmen visar dig att du kommer kämpa för förhållandet, men han kommer förstöra det.
sajtvärd drömmar ifokus