Drömmar iFokus

Drömmar

Etikett: vi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1051 ggr
kalltkaffe
0

vad betyder min återkommande dröm..?

Har i flera år drömt samma dröm men den varierar men det är alltid samma tema. men den brukar vara såhär ungefär: Jag åker förbi en kyrkogård i en bil. Svänger in där och parkerar. Min mamma brukar vara med mig. Det är ingen läskig kyrkogård utan den är vacker. Solsken och väldigt mycket grönska överallt. Fina stora buskar. Vi går omkring bland gravstenar och letar efter något. (Släkt tror jag) Vi tycker det är väldigt spännande för tydligen är gravplatsen känd och väldigt gammal. Vi kommer tillslut fram till graven vi sökt men den är igenväxt av mossa så jag kan inte tyda nån namn. Ändå vet jag att det är rätt. Sen brukar jag vakna.. Ibland varierar drömmen lite.

[rore]
1

Vilken trösterik dröm.

Kanske är det inte namnet på gravstenen som är det viktiga i drömmen. Utan att du har hittat rätt!

Kanske är det inte själva släkten du söker?  Kan det vara så att du begravt en del av din egen personlighet, någonstans på vägen genom livet.

Som du nu söker efter?🌺

kalltkaffe
0

Kanske det, aldrig tänkt det så! Min personlighet har varierat mycket genom åren. Har ofta visat upp en mask framför mig för den jag verkligen är, den är så komplicerad.. så kanske stämmer det där!