vill veta mer om min dröm
Drömde inatt att en person kastade en kackerlacka på mig, jag fick panik och blev helt paralyserad av rädsla, stog och grät och skrek att personen skulle ta bort den från min rygg. Kände verkligen hur den kröp på ryggen. Det slutade med att jag slog bort den själv då jag inte fick någon hjälp. När vi sedan letade efter kackerlackan såg jag den i min sängmen det visade sig att det var en fjäril, så underbart vacker. Fjärilarna blev fler och fler och satt liksom på en rad, kunde räkna till ca 7-8 st. Alla fjärilar var så underbart vackra på sina egna sätt med form och färg! Vi hittade aldrig kackerlackan. Känns som att det låg mycket bakom drömmen men vet inte riktigt vad. Skulle vara jättetacksam för svar! Tack på förhand! :)
som sagt, du har fått svar av mig, men tydligen tog något/något bort det 🤔
U R us
Nej vad tråkigt :( jag har inte sett något annat svar än det du skrivit nu :/ @choklad
Kort sagt så är du rädd för att visa hur vacker du egentligen är, och att du kan välja vilket liv du vill ha, du står inför en förvandling och du behöver bara slå bort rädslan så kommer du att bli den du väljer att vara. Det kan röra sig om yrkesval, kärlekspartner, att du ser dig själv som en vacker varelse i alla lägen. Och att du bl a uppnår detta genom att vila, och vila i dig själv. Meditera t ex.
U R us