Hjälp att tyda dröm
Jag har för några dagar sedan drömt den tydligaste och verkligaste drömmer jag någonsin haft, och den ger mig kalla kårar. Kan någon hjälpa mig att tyda den? Jag och min familj står på en brygga, vi har varit på sightseeing och ska gå på en båt. Mitt äldsta barn springer för nära kanten, trillar i, jag hoppar i efter och lämnar min partner och vårt yngsta barn på bryggan. På ryggen har jag en ryggsäck och i vattnet blir det för tungt, jag sjunker. Och mitt barn, var är mitt barn?! Jag kan inte andas, tittar upp mot ytan från djupt vatten. Sedan vaknar jag. Är det en varnings dröm, som jag tror? Gäller det mitt barn eller mig själv? Vad tror ni?
Jag tror inte att det är en varning. Det handlar nog om något du redan har i ditt liv. Mycket jobb? Mycket av något annat? Stress? Något särskilt som händer i ditt barns liv?
Du kommer få 2 bra nyheter i framtiden, en stor och en mindre. Den större kommer påverka ditt liv på nått sätt.
sajtvärd drömmar ifokus
Tack, snälla ni!
Hej MittEndaLiv!
En lite märklig tolkning av din dröm kanske.
Jag och min familj står på en brygga, Gemensam plattform för familjen. Din trygghet vi har varit på sightseeing Livet Du levt och ska gå på en båt Byte av palattform. Nått nytt på gång som är på väg att ske i det vakna livet? Mitt äldsta barn springer för nära kanten, trillar i, Kontrollförlust? Maktlösheten som "man" ibland känner inför Livets möjligheter/omöjligheter. . jag hoppar i efter och lämnar min partner och vårt yngsta barn på bryggan. Du känner ett behov av att rädda- skydda. Barnet Den delen av dig som du trott dig förlora, som fallit i (Vattnet) Vatten-känslor. Vem vill du skydda från att känna sina känslor? . På ryggen har jag en ryggsäck och i vattnet blir det för tungt Vatten och ryggsäck. Känslor och gamla erfarenheter som tynger i nuet?, jag sjunker. Och mitt barn, var är mitt barn?! Jag kan inte andas, tittar upp mot ytan från djupt vatten _Rädsla för att förlora kontrollen. Känslor som tynger ner. Lufthunger- panik
_
**Sedan vaknar jag.
**
Jag tolkar det som att det är någonting som du bär med dig, en börda, som du har svårt att förstå dig på. Med det menar jag att du både känner ett ansvar för detta och att du verkar ha haft det med dig hela livet, kanske är det ditt inre barn som du bär på, med dess känslor och det är dessa känslor som både är bra och dåliga, beroende på vilka erfarenheter du har fått i ditt liv hitintills. Du är just nu i en fas, där du söker i ditt inre efter någon /något som du kan förankra dig i, eftersom du har en känsla av att du förlorar din grund i livet. Familjen är olika känslodelar av dig, så ta en funderare över hur du känner inför dem. och varför du söker efter barnet, jag tror att du på något sätt är rädd att mista ditt äldsta barn , och att det finns många som känslor omkring det, som du behöver reda ut. Därför denna känsla av att du drunknar. Kan det vara en form av seperationsångest du upplever och som drömmen vill göra dig uppmärksam på?
U R us