Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1710 ggr
julcur
2

drömmer om ens döda djur

Nu var det cirka ett år sedan min förra hund dog och hon betydde väldigt mucket för mig och hon var jätte dålig då vi fick ta bort hon… 

I drömmen så minns jag att jag åkte i bussen efter skolan påväg hem och då jag hoppar av bussen så börjar jag gå sakta hemåt och så ser jag två stycken människor och min förra hund ganska långt framför mig och jag ropar hennes namn och hon kommer springandes i full fart och hon hoppar mot mig och är så pigg och glad och jag kramar om henne och känns om jag kände hennes päls på riktigt, det kändes så verkligt. Minns att jag började prata med henne (pratade jämnt med henne då jag skulle sova eller då jag ville prata av mig då hon levde).

Minns hur glad och välmående hon såg ut att vara och minns att jag vart jätte glad tack vare att hon mådde bra

jag undrar om hon kom till mig för att säga att hon mådde bra? eller kan det ha varit nåt annat?

[erkkidotter]
0

Det tror jag absolut jag har en död bror som brukar hälsa på mig i drömmarna sedan är den dagen räddad kan jag säga .

lizzy_93
0

Förlorat både djur och en bror jag drömmer om. men det är inte något dåligt utan bra. jag tror voffsen ville säga att denne mår bra och att du icke behöver sörja (vilket man gör i alla fall).