någon som kan tyda min dröm?
Jo det var så att inatt drömde jag att jag och 3 andra kompisar skulle gå hem från skolan. När vi skulle gå över övergångstället så såg jag (men inte dom andra) att det var en man med väldigt lång ovårdat hår som kom mot oss och ler hotfullt. Han fortsätter att gå och tillslut får jag syn på att det fin två stycken män längre bort som såg på pricken likadan ut som han andra. Ingen annan än jag märkte att han kom. Jag vaknade då och var vaken hela natten för att jag inte vilja ha samma dröm igen. Någon som kan tyda den?
Vill gärna ha svar så fort som möjligt innan jag ska sova snart (värsta dagen imorgon).
Du känner dig hotad i det dagliga livet, och du tar emot hot från starka energier (kan vara människor och även andra former av liv eller ord) Det har ingen ordning på sig och bryr sig heller inte om hur det hanterar andra omkring sig, men det verkar som att du drar dessa energier till dig av någon anledning. Du kan inte hantera denna kraft ordentligt, så du blir ett offer för din egen rädsla.
U R us
#2 Tack! Det kan nog stämma. Men undrar om håret kan ha någon betydelse? Det var väldigt tydligt med håret. Det var typ det ända man tänkte på.
Hår brukar ofta stå för kraft och växande
U R us