Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1170 ggr
Liiiisa_20
0

Vad betyder detta?

Vad betyder det här?

Jag drömde i natt att jag och djuren ( katter,hund (och min iller som inte lever längre) var i en stuga och rätt som det är så ramlar ett träd rakt på huset, jag hinner springa ut och sen när trädet har ramlat så tittar jag bakåt dom andra djuren klarar sig förutom min iller som får trädet över sig och blir helt platt jag ser det med egna ögon han ligger där helt död och platt…

Jag har mått så dåligt av den här drömmen 😕

Choklad
1

Träd står ofta för förbindelse med något, man behöver veta vilken sorts träd det är för att veta mer om vad drömmen vill säga dig. Men på något sätt så kanske du är rädd att förlora kontakten med din iller? Att den, trots att den är död, finns inom dig p a g alla minnen av den? Kanske drömmen vill säga att du inte ska vara ledsen, och sakna illern så mycket, utan minnas den med kärlek och lita på att allt går bra i fortsättningen? Om de övriga djuren lever, så kanske drömmen säger dig att du ska vara glad för dem här och nu, och låta de döda vara där de är, för de har det bra?

U R us

Liiiisa_20
0

Okej det var ett björk träd. Jo jag saknar honom varje dag och går runt och tänker på honom då han betydde så mkt för mig han levde 6 år hos mig. ❤️

Choklad
0

Sorgen är något som man behöver få låta klinga ut i sin egen takt, den kommer att lätta så småningom. ❤️

U R us