Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1604 ggr
hund_katt
2015-02-26 21:51
0

PM

Någon som kan försöka tyda en dröm jag hade i natt. Det hände lite konstiga saker som jag inte känner för att skriva här så vill ta det i pm xD Asså inget snuskigt, det är bara att jag inte vill att alla ska veta om drömmen xD Så om någon skulle vilja försöka tyda den, skicka pm :)

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Choklad
2015-03-12 09:37
0

Kan säga, att även om du drömmer om "snusk", så behöver det inte betyda att det handlar om det.

U R us

hund_katt
2015-03-12 14:20
0

Nää.. Vet, men även om drömmen handlat om det så skulle jag inte våga skriva det så hela världen kan läsa det :p nu handlade det om lite andra saker dock :)

Choklad
2015-03-13 13:02
0

om du vill kan du .p m . a mig

U R us

hund_katt
2015-03-13 14:01
0

Har redan fått hjälp :) dock har jag fått andra drömmar som jag skulle vilja ha svar på :) kan skicka dom till dig :D

Choklad
2015-03-14 08:57
0

Får man inte klarhet i den drömmen som vill säga något viktigt, så tenderar den ofta att upprepa sig till drömmaren förstår vad den vill säga, vårt undermedvetna fungerar så, och det är en form av läkningsprocess för sinnet. Men  samma drömsvar kan komma i olika scenerier, så om man drömmer olika drömmar i en lång tidsperiod kan det ändå handla om samma mening som den ursprungliga drömmen.

U R us