Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1767 ggr
Rajmon
0

Jag brinner upp!!!!

Jag har nu exakt varenda natt i två veckors tid drömt om att det börjat brinna i en lada eller i min stuga och i drömmen gör jag allt för att rädda de som befinner sig instängda i branden, tillsammans med dem (djur) är jag också instängd men bryr mig varken om rök eller hetta och rusar rakt genom lågorna.. Jag känner tydligt hur det "droppar" ner halm från taket som lägger sig på min rygg gång på gång och svider till… Jag har varje gång vaknat när en man plötsligt står över mig, men jag kan inte se hans ansikte, han är bara som en stor skugga med hatt. Jag vet inte säkert vad han gör med jag vaknar av att jag känner ett stort tryck över bröstet och inte kan andas.. 

Någon som vet vad det kan betyda!?

Choklad
0

Troligen att du har haft kontakt med en ande, och att denne vill tala om för dig hur h*n dog.

U R us

matildakarlsson
0

Fy vad läskigt 😮

Choklad
0

# 2  Vad är det som är läskigt?

Om det är som jag tror, så fick du kontakt med en ande som du på något vis kommit i kontakt med i ditt vardagsliv, och denne ande kände igen dig på något sätt, eller kände någon sorts gemenskap med dig, och då ville han tala om för dig hur han dog, eller en händelse av något slag som har ett samband med branden. Det kan också vara så att det kan vara ett av djuren  från branden som kom till dig och vill visa dig detta som du drömde. Du har som jag ser det, mediala förmågor.

U R us