drömtydning
Nät jag höll på att somna igår kändes det som om jag drömde fast jag var vaken. Jag stod tillsammans med en person, vet ej vem. Han höll i en gammal genomskinlig plastlåda som var full med damm och annat gammalt skräp. Han sa med ett leende, "vi häller ut det" och så gjorde han det samtidigt som han höll ögonkontakt med mig. Efteråt låg det en blek daggmask på marken. Jag blev varken rädd eller lugn, men kände att det betydde nåt. Exakt vad vet jag inte… nån som vill tolka?
Jag tror att du hade kontakt med din guide, de brukar göra så att man kommer in i det tillståndet, mellan dröm och sömn. Han visade dig att nu gör du dig av med gammalt skräp inom dig som du har burit på, det kan vara händelser som ligger och skapar oro inom dig och som skapar rädslor. Daggmasken symboliserar att du bygger omvandlar det gamla till något som du har användning för, att du ska förstå nyttan med det du har upplevt, du har fått lära dig något av dina misstag. Så han säger att han ska visa dig hur du ska göra för att bli trygg och grundad och kunna förstå saker och ting bättre. Troligen kommer det att bli en tuff tid, för det innebär att du nu går in i en process där du läks och kommer att bli en vuxnare och mer ansvarstagande person.
U R us
Tack Choklad!
vassego
U R us