Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 2315 ggr
Flöffo
0

Dröm om demoner och djävulen

Jag drömde att jag och min mamma hade små kort med demoner på och som vi eldade upp för att våra tre önskningar (som vi gjort) skulle gå i uppfyllelse. Jag önskade att familjen skulle vara frisk och lycklig och lite annat sånt. Jag var dock sedan livrädd att det istället skulle bli så att önskningarna skulle uppfyllas tvärt om, att familjemedlemmar skulle bli sjuka och dö m.m. 

Det sista jag drömde var att jag (ej i min kropp) och några andra åkte i en minibuss som kördes av djävulen, bilen guppade jätte mycket och djävulen gjorde hela tiden saker för att skrämma mig. Sen plötsligt förvandlas han till ett skelett och åker ut på vägen. Bilen har ingen förare längre och jag är tvungen att ersätta honom för att inte vi ska krocka, jag har dock ingen aning om hur man kör. Jag minns inte hela biten, men jag minns att jag senare även körde en grön bil och körde runt med hjälp av en "gps" (en grön pil som visade vägen, det kom även upp gröna rutor på "kartan" som jag skulle köra på för att de skulle försvinna (som i ett spel). Mina kompisar (jag har ingen aning om vem de var för det är inte mina kompisar irl, men de verkade vara kompisar med personen vars kropp jag var i) som tidigare var med fanns också med. Jag minns också att jag var sur på själv för att jag började bli som djävulen. Senare stötte vi djävulen igen, denna gången i mänsklig form. Min kompis ville sitta i baksätet med honom så att de kunde prata och hon kunde skälla ut honom. Vi var alla väldigt sura på honom. Det är det sista jag minns.

Jag hade även andra drömmar emellan om bussar och att jag hela tiden var på väg någonstans, om kompisar och bråk med kompisar.

//Flöffo

Choklad
0

I de flesta drömmar så är allting som man drömmer du själv. Så här beter (eller känner det som att ) du beter dig just nu, så här ser du ut just nu.(eller upplever att beter dig just nu)

Som jag kan utläsa ur din dröm, är att du just nu är villrådig, har lite (eller kanske mycket) negativa känslor inom dig, och du känner ett kaos pga av det, och du behöver få utlopp för dina känslor men du vet inte hur du ska hantera dem, kanske det känns som att någon beter sig hemskt emot dig, och att du beter dig hemsk emot dig själv.

"Korten" är redan lagda och du får låta dem göra sin verkan och låta dina önskningar få en positiv kraft. 

Låt ingen köra med dig, utan det är du som bestämmer i dit  liv.

Koppla av och låt din positiva sidan få göra sig hörd, och försök att återfå lugnet i ditt liv.

U R us

Flöffo
0

#1 Tack så mycket!

//Flöffo

Choklad
0

Vassego ❤️🙂

U R us