Konstiga men betydelsefulla drömmar? Hjälp!
Hej på er! Har haft lite konstiga drömmar de senaste dagarna som jag känner kan betyda nått.. För nån dag sen drömde jag att jag såg ett riktigt fint och stort stjärnfall och idag drömde jag också om stjärnorna.. Jag drömde att det var stjärnklart ute. Jag hoppade ut igenom fönstret och där kom Lillemor(en hund) hoppandes till mig för min syster och mamma var också ute. Vi hamnar på ett tåg med massa gamla människor. Jag har ingen aning eller kommer inte ihåg vart tåget är påväg men det är in i skogen på dåliga vägar och höga broar. De äldre människorna är väldigt obehagliga och det känns som dem vill nått. Dem försöker sträcka sig efter mig och säga mitt namn då och då. Det är speciellt en gammal gubbe jag kommer ihåg som är rynkig och stora svarta ringar runt ögonen. Jag kom inte riktigt ihåg mer men tåget var inte ett vanligt tåg. Det var dåligt med platser till alla och tåget hade inga dörrar utan var en stor öppning fram och ingen vägg. Jag kom ihåg att vi pratade en massa med gamlingarna och att det var en av dem som uttalade ett ord fel hela tiden.. Drömmen var riktigt obehagligt och så fort jag vaknade fick jag en känsla av att att den ville säga mig nått. Jag har aldrig drömt nått liknande innan och hade tänkt och fråga ifall ni vet vad alla detaljer i drömmen kan betyda, typ tåget,gamlingarna,stjärnorna osv. Tacksam för svar!! :)