Trappor som går ner
Alltid i drömmar om jag ser/går nära en trappa som leder neråt, så får jag en obehaglig känsla. Ni vet om man tittat på skräckfilm, den känslan man får efteråt, Asså inte att man är rädd, utan man bara mår dåligt. Vad betyder det? Har det nån betydelse? Asså alltid när jag drömmer om trappor som går neråt så får jag den känslan. Någon mer som får så?
Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse
Har aldrig upplevt det med trappor. Däremot får jag en riktigt otäck känsla i magen om jag drömmer om flygplan som störtar.. Kan tillägga att jag förövrigt är rädd för att flyga. Är det kanske något i ditt liv som går nedåt just nu som gör att du känner dig rädd? Jag är säker på att drömmar kan ha betydelse och bli påverkade av hur man mår och vad man gör under dagen, samtidigt som en del drömmar bara är nonsens.
Då man drömmer om trappor som går neråt, så tyder det ofta på att man är i en fas där man utforskar sådant inom en som innebär att man hittar /söker upp minnen som har påverkat oss på ett speciellt sätt. Det kan finnas en omedveten rädsla i detta.
Och att man rör sig neråt, har ju ofta med en känsla av att man ska krascha så det är inte konstigt att man blir rädd.
U R us
Okej tack!
Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse
varsegod
U R us