Drömma graviditet, tvillingar
Hej på Er,
Drömde här om dagen att jag var gravid och att på en ultraljudsbild så får jag se att jag väntar tvillingar.
Någon som kan tyda? :-)
Ingen? :-)
jodå
du kommer antingen att bli gravid på riktigt
eller så har du två likadana projekt på gång just nu, som växer och frodas
U R us
OMG jag är änna färdig med den biten ;-)
Och några projekt har jag inte på gång vad jag vet….det kanske kommer?
Enligt drömmen så har du just nu något på gång, man brukar drömma (oftast) om det som sker just nu. Eftersom det ligger i sin linda sas, så kanske du ännu inte är medveten om vad som sker.
Foster ligger i vatten, så det kan handla om känslor som du upprepar, och känslor som du delar med någon, eftersom det är tvillingar, det kan handla om något som du dubblerar av någon anledning. Jag skulle behöva lite fler detaljer för att se bättre vad det hela rör sig om.
U R us
Ok…drömmen var så här kort och konkret! Drömde dock inatt att jag bekymrade mig över tiden…alltså hur lång tid det skulle ta och fick höra en månad hela tiden.
Åh vad jag ville önska att det vore enklare att läsa sina drömmar! Hur gör du? Bok? Erfarenhet?
Jag tyder via symbolerna/bilderna vad de vill säga mig. Och så frågar jag ofta symbolerna Hur Varför osv.
Om jag tar din dröm och delar in den symbolerna ord för ord:
Ultraljud = det är något som man ser med hjälp av ljudvågor, och du ser tvillingar. Du uppfattar alltså något med hjälp av ljud (här kan man fråga sig t ex : hur? varför?
Livmoder = här börjar livet, livets uppkomst och växande, trygghet
Fostervatten = bevarande, livsuppehälle genom att fostret kan andas och växa, lite samma sak som livmodern, och de två tillsammans med andra komponenter bildar ett ägg.
Tvillingar = två identiska personer, om det är enäggstvillingar.
(Det är inte så att du har sett någon annans bäbisar 🙂)?
Jag får en känsla av att du har fått en form av framtidsdröm.
I en dröm (om det nu är en vanlig dröm) så drömmer man oftast om sig själv, allt man ser i drömmen är så som du ser ut, (eller tror att du ser ut) beter dig och tar dig fram i livet just nu.
Så: just nu finns det en del av dig som är delar i två, eller hellre; du har två likadana personligheter på gång. Varför har du det isåfall?
Behöver du ha två likadana sätt att vara och visa dig inför andras ögon på?
Kanske det är så att du behöver få vara kvar i detta "drömtillstånd" , denna aspekten av ditt liv ännu ett tag, så att du kan få växa och bli den du drömmer om att vara? Kanske du inte är redo att födas ännu? Eller göra det där som du vill?
Och så har vi det här med tiden. 1 månad. Känner du tidspress? stress? Har du många "måsten"? Kanske du tänker ibland att du skulle behöva en tvilling, som kan hjälpa dig?
Kanske du ska lyssna mer på vad du vill, och då kommer ditt nya starka Jag att få kraft att växa och födas. Vilket håller på att ske. (om det nu var en vanlig dröm)
Hur det än är, så är jag ganska övertygad om att du har kontakt med något, och att det har med ljud och bild att göra.
Lite att fundera på 🙂
U R us
Massor att fundera på :-)
Tack snälla du som ger dig tid att hjälpa mig med detta!!
Får fundera lite och läsa en gång till sen….mycket att ta in ;-)
# 7
Varsegod 🙂
drömmar kan ibland visa spektakulära symboler, men de kanske inte alltid har en så stor betydelse som man tror att de skulle kunna vara, och tvärtom: de som inte verkar ha något viktigt att säga, kan ha väldigt viktig information i sig. Det har ju ofta med vårt inre att göra, hur vi i grund och botten reagerar på saker och ting, och det visar sig ärligt och utan omsvep i drömmen. I drömmen är vi som mest ärliga mot oss själva, ofta kanske vi inte vill erkänna de saker vi drömmer om ens för oss själva.
U R us