dör i mina drömmar
Det är så att jag ofta drömde förut om hur jag blir dödad av någon. Hände flera gånger. Varje gång var det någon som mördade mig och även fast att jag sov kände jag hur ont det gjorde i kroppen och hur livet "gick ur mig". Oftast när jag dog i drömmen så blev allting helt plötsligt i slowmotion, sedan blev det vitt överallt och efter det så vaknade jag alltid. Till en början var det väldigt obehagligt, men sen blev jag van vid dessa drömmar och jag till och med undrade vad som skulle ske efter jag dött och allting blivit vitt, vilket jag aldrig fick reda på. Nu till min fråga, vad kan dessa drömmar betyda eller varför drömde jag dem ens? Jag har inte varit stressad eller orolig så förstår inte hur jag helt plötsligt började drömma sådana saker. Jag hoppas någon har någon liknande erfarenhet att dela med sig av!
Att man dör i en dröm betyder ofta att man avslutar något gammalt och kommer in i en ny fas i livet
U R us
#1 okej då förstår jag och det kan nog stämma över det som jag har varit med om. Tack så mycket!
👍
U R us