Inatt drömde jag...
Har ingen fråga (vet vad min dröm inatt betydde), så tänker att denna tråd kan fungera som en allmän dröm-tråd där man bara kan skriva vad man drömt :)
Jag drömde att jag var någonstans utomhus, i ett ganska öppet landskap med skog runtomkring. Vi var ganska många människor på området, och typ bodde där. Vet inte varför. Jag var arg på min syster för att jag ansåg att hon nedvärderade mig. Och sedan så var jag plötsligt ganska nära skogen, och en person höll på att drunkna i något träsk eller gyttja eller dylikt. Jag och en till person räddade henom. När jag var på väg tillbaka till de andra så såg jag personen jag var kär i vara tillsammans med en annan person, och jag fick tårar i ögonen och blev bedrövad och grät. Men efter ett tag så började jag kämpa och släppa taget om känslorna och till slut så log jag istället och lämnade lägret för att ge mig av in i skogen istället för att leva där. Mötte två ganska stora varelser där som erbjöd mig att följa med dem till deras hem.
Du känner dig troligen nedvärderad och är ledsen och söker tröst. Men du är inte övergiven som du tror, utan du har rätt till dina val i livet och du har möjligheter. Sök inom dig och där hittar du de svaren som du söker, och det kommer att bli bra.
U R us
Tack! :) Ja, det var ungefär så jag tolkade drömmen också :) Känner ibland att jag låter andra köra över mig och utnyttja min snällhet lite.
Då kanske drömmen i slutändan ville säga dig att du behöver träna på att säga "nej"
U R us