Sååå hemsk dröm, kan någon tyda.
Drömde i natt, det var så verkligt och starkt. Tänkt på de hela dagen. JAg drömmer att jag vaknar på må morgonen i min säng och på nattduksbordet brevis sängen ligger en lapp. Hej! Jag dödar barn och spädbarn. De ligger i din trappuppgång. Jag frågar min kille varför han skriver så sjuka saker. Men det var inte han. Jag går och öppnar dörren till trappen och ser blod och barn ca 3-4st. Stänger dörren snabbt. Jag ringer polisen. Och jag tänker att det var sån tur att just den natten hade dottern sovit i min säng så att han inte såg henne. I väntan på polisen kollar jag i kik hålet och ser då en man.. Han börjar hålla på med låset. Jag håller emot låset på insidan för han inte ska kunna vrida upp. Men tillslutning lyckas han, jag låser in mig på toa med dottern. Är livrädd för min killes skull.. Sen vaknar jag. Hur tyds detta.. Vågar knappt somna.
Det är ett minne inom dig som vill komma fram, men du vill inte (undermedvetet) se det. Och det hindrar dig att gå vidare med ditt liv, och börja om på nytt med det som du skulle ha stor glädje av, men en form av övervakare inom dig eller en person i din närhet, i verkliga livet, som du umgås med, fungerar som en sorts vakt/polis och får dig att känna att du gör fel om du börjar om med det som du vill och behöver, men är rädd för, eftersom du omedvetet vägrar se sanningen.
U R us
jag tolkar det så här du är rädd om dinna barn om du har det. Du räd att de skall dödas som normalt för en mamma. Du vill de väl. Du har levt eller lever i ett förtryckt förhålande
Något du planerat medvetet eller undermedvetet, men verkställer inte det eller de inte blir av, som du planerat.
sajtvärd drömmar ifokus