Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 765 ggr
julia96girl
0

Vad betyder det?

Jag har haft massa olika drömmar som har en sak gemensamt, jag är otroligt arg eller sur. Jag har haft dessa drömmar i flera månader nu och jag börjar verkligen tröttna på dom, det är inte så roligt att drömma att man är arg hela tiden :P

Oftast kommer jag inte ihåg varför jag är arg men om jag gör det så brukar det vara något litet som jag absolut inte skulle bli arg på egentligen.

Det är oftast familj eller andra bekanta i drömmarna och det är dom jag är arga på varje gång. Och när jag säger arg så menar jag nästan hulken arg, riktigt förbannad och vill bara slå allt och alla jag ser.

Jag fattar inte varför jag har dessa drömmar hela tiden för jag har inga problem med dom jag drömmer om på riktigt, vi umgås ofta och kommer jättebra överens.

Choklad
0

Det kanske är så att det är ett visst beteende inom dig själv som du retar dig på? att du anammar de personernas sätt att vara i just de lägen som du är arg på?

Du kanske behöver rensa luften mellan er på något sätt? Tala ut.

Det är något som du behöver få utlopp för, och det får du i drömmarna, men det verkar inte ha så gott resultat eftersom du drömmer ungefär samma sak hela tiden.

Vad blir du rent allmänt sur och irriterad över? Om du bortser från drömmen? Vilka saker, händelser personer retar du dig på rent allmänt? Tidningar, åsikter, debatter? Gå igenom sådant som du ogillar så kanske du kan komma fram till vad drömmen vill säga

U R us

julia96girl
0

tack för svar, ska tänka igenom det och se om jag kommer på vad det kan vara =)