drömtydning hår
Hej, inatt hade jag en dröm. Jag drömde att jag stod i mitt badrum och någon (kan varit jag) rakade av allt hår förutom på hjässan. Typ som en tuppkam. Jag blev helt förskräckt, hårstråen som var kvar var stubbiga och stod rakt upp på ett extremt fult sätt. Sen stod det en man som skulle representanter en tjej som är väldigt bitchig mot mig och han är ca sju år äldre än henne och alla klagar på deras åldersskillnad utanför mitt rum och jag frågar om hjälp. Han kammar om håret så det rakade knappt syns med en tunn kam. Jag tackar och går in på mitt rum där jag ser min hårspray och tänker använda den. Jag sprayar med den och helt plötsligt fastnar den saken man trycker ner och det går inte få den sluta, visar sig att den är tom och sprutat ut gas. Jag får panik och allt är mörkt. Det bara sprutar ut gas och jag tänker att det är som en punktering. Flaskan krymper ihop, men gasen fortsätter. Vad handlar detta om?
Det kanske finns en situation i ditt liv just nu, där du är otroligt envis? Du får hjälp, men du vill inte riktigt hantera den som du borde.
Hår står för kraft enligt det universella systemet, så resultatet av hur du hanterar din kraft får dig att bli upprörd eftersom du inte får det resultat som du tänkte dig.
Detta är en reningsprocess du genomgår, du blir klokare av dina misstag 🙂😉
U R us