Drömma om demoner?
Hej! Jag hade en olustig dröm för ett tag sen, ni kanske kan hjälpa?
Jag minns:
Man kunde inte lita på någon, alla var farliga.
Det fanns ett hus eller liknande man kunde smyga sig in i.
Jag träffade en blond liten flicka som verkade pålitlig men jag var osäker.
Hon sa typ "hjälp mig" hon ville att vi skulle hjälpas åt mot "alla onda"
Hon drog med sin hand över sitt huvud/hår/panna och samtidigt tänkte jag koden till min platta, som om hon kunde den?
Jag var på väg att låsa upp min mobil för att ringa min pojkvän för att jag vart rädd för flickan.
Efter ett tag fick hon röda ögon och färgen på hennes hår ändrades till något mörkt tror det var mörkt brunt.
Efter ett tag började hon äta på mina fingrar…. Tror det var här jag vaknade, jätte rädd! Någon som kan/kan gissa vad drömmen betydde eller så?
M.V.H Snuttefia
Kort sagt så tror jag att det handlar om att du inte litar på det du upplever just nu, och du är rädd att någon ska "komma åt" hur du egentligen kommunicerar, du litar inte på något som någon säger och det skapar oro inom dig.
U R us
#1 Aha okej, men demonen då? För demoner kan ju ta sig in i drömmar, men det kanske är svårt att avgöra om det är en demon eller ej.
M.V.H Snuttefia
Jag kan försöka på en tydning, men behöver veta hur gammal ungefär var flickan.
sajtvärd drömmar ifokus
#3 Umh jag vet inte ganska liten…
M.V.H Snuttefia
De kommer någon gång i framtiden en bra situation för dig, som kommer påverka ditt liv och med makt, och som förändrar ditt liv. Undermedvetet kommer de rädsla av situationen för förändringen. Drömmen vill säga dig att inte skjuta bort de.
sajtvärd drömmar ifokus
#5 Det kan faktiskt stämma… Men varför tror du det? :)
M.V.H Snuttefia
Drömmar kommer från absoluta, och de är ingen tro. Drömmar kan visa framtiden och tro det eller ej, så går det och förändra framtiden för fysiska befinner sig efter de absoluta och fysiska, såsom alla händelser och situationer händer på absoluta och andliga därefter manifesterar de sig på fysiska.
sajtvärd drömmar ifokus
Demoner brukar stå för rädsla i en dröm.
U R us
#8 Aha ja det var ju läskigt så..
M.V.H Snuttefia
Demon i drömmen är makt.
sajtvärd drömmar ifokus
Och lilla flickan är bra nyhet eller situation, som kommer i framtiden.
sajtvärd drömmar ifokus
#10 Vad för sorts makt?
M.V.H Snuttefia
Och hennes hår som ändrar färg symboliserar, situation kommer förändra något.
sajtvärd drömmar ifokus
Alltså en makt som kommer förändra något?
M.V.H Snuttefia
Ja, en situation med stor påverkan och förändring på ditt liv, de är också makt. Drömmen vill säga dig att inte förskjuta bort det, vi människor förskjuter bort mycket sånt som är bra omedvetet av rädsla.
sajtvärd drömmar ifokus
Jag förknippade inte flickan med en demon, och hon behöver inte heller vara det.så jag får ändra lite i min tydning om det är ok?
Båda flickorna är du, och allt i drömmen är du.
Det handlar om att du har "två sidor" , kan handla om val i livet, eller att våga ge och ta emot något, kan vara känslor eller annat, och just nu pågår det en kamp mellan dessa, och då blir du rädd, eftersom du inte kan greppa eller hantera dessa känslor (t ex) just nu.
Huset är också du, och det erbjuder dig en plats inom dig där du kan få vara ifred och fundera över det som sker.
Den lilla blonda flickan är nog den som kan säga dig sanningen, men du vågar inte lita på den rösten (flickan) inom dig som talar om för dig det som skulle kunna vara din intuition, din egen inre sanna röst. Du vågar inte lita på din egen insikt om det som sker. (Varför?)
Hon ber dig att lyssna till henne, då hon ber om hjälp. Hon ber dig hjälpa dig själv.
Huvud/hår/panna står för kraft, tänkande och att du kanske bör ha framförsikt. Dvs ta den kraft som du har och använd dig av den för att kämpa mot din rädsla.
Mobilen står för kommunikation, och du ber om hjälp eller tänker be om hjälp av din pojkvän, här tänker du använda din kommunikationsmöjlighet för att använda dig av de energier du tar emot. (pojkvännen) (trygghet, kärlek gemenskap)
Då flickan får röda ögon, (fokus ) så visar hon din sanning, du behöver se med kraft på det som sker omkring dig, de röda ögonen kan säga dig att du behöver vara trygg och grundad i din tillvaro, och vara trygg då du ser sanningen, det ger dig trygghet att se sanningen, använda dig av din intuition och (håret) då kommer det att ändra sig till sin rätta färg, återigen, sanningen, kraften du har ändrar då färg.
Eftersom du är osäker på färgen, är det svårt för mig att veta vad det ändras till.
Kanske att allt du ser inte alltid är bara en sak, du kanske ska se från olika vinklar då du inser vad som sker?
Drömmen säger också, att (fingrarna) du känner att du hindras göra något som du verkligen vill och behöver, men att du just nu tar på de krafter inom dig som kan få dig att gå framåt i det du gör just nu, det borde ha med något kreativt att göra.
Kort sagt:
Var inte rädd att använda dina tankar för att få möjlighet att utvecklas, och sluta hindra dig själv för att du är rädd. Be gärna någon om hjälp.
Rädslan äter upp den kraft som du så väl behöver själv.
Lyssna på din inre vägledning. (Intuition)
U R us
# 17
Varsågod! 🙂
Vad bra att det hjälpte
U R us