Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 1031 ggr
SaraU
0

Drömmar om samma person

Hej, jag har under ca 10 års tid drömt om en kille som en gång i tiden gick i samma klass som mig, det är olika drömmar så det är ingen upprepande dröm. Jag hade för 10 år sedan en sambo och jag tror det var då jag började ha dessa drömmar. Jag drömde om denne från och till men har haft uppehåll lite då och då. 

När jag drömmer om honom så har det alltid varit att jag försökt att få hans uppmärksamhet tills jag blev tillsammans med den killen jag är med idag. jag drömde då att jag sa ifrån att jag valde min nuvarande pojkvän och ville inte ha något med honom att göra igen, men drömmarna har fortsatt och i drömmarna blir vi mer intima med varandra. 

jag har problemet att jag vaknar upp med känslor för denna kille som jag inte sätt på ca 15 år. det gick så långt att jag för några år sedan kontaktade honom via sms för att jag trodde det skulle få slut på drömmarna och det var faktiskt då de upphörde, men några år senare var dem tillbaka igen.

Kan någon hjälpa mig med detta för jag kan inte få kontroll över detta och det förstör min vardag…

the esthetic grown up is the child who survived

Choklad
0

Jag tror att du skulle ha nytta av att prata med någon som kan detta med relationer. Så att du ev kan få veta vad det är som gör att du ännu tänker på denna person  och inte riktigt kan släppa taget, fastän du verkligen vill.

U R us

SaraU
0

ja det kanske vore bra, för jag förstår verkligen inte. jag hade små förälskelser på nästan alla killar i klassen någon gång även denne, men det är väl något undermedvetet som ligger och lurar…

the esthetic grown up is the child who survived