Jag tyder din dröm
Jag vill gärna öva på att tyda andras drömmar, så jag skulle vilja ha lite försökskaniner. Posta era drömmar här så tyder jag dem. Helst inte för långa drömmar. Tack :)
Ok!
Jag har seriöst en jättekonstig grej som dyker upp i typ alla mina drömmar på senare år..!
Det låter jättefånigt men är faktiskt jobbigt i drömmarna.. Varje dröm kan i övrigt handla om vad som helst egentligen men så någonstans mitt i så behöver jag gå på toa.. Men det är jättesvårt att hitta någon toalett som är ok att gå på! Alla är för smutsiga och trasiga.. och drömmer övergår till att jag letar efter någon toalett någonstans som går att gå på utan att bli alldeles smutsig, nedkletad eller göra sig illa på något trasigt.
Handlar främst om att göra nr 2…. så det är liksom inte så att jag börja drömma detta när jag är kissnödig. utan nästan alla mina drömmar på senaste kanske 2-3 åren slutar med att jag letar toaletter.. och det är jättejobbigt.
- Skittjejen… :(
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Då man drömmer om att man går på toa och inte kommer fram, som t ex att man öppnar dörren till toan och upptäcker att det inte finns någon toalettstol mm, så är det kroppen som talar om för dig att du är kissnödig, och att du måste vakna. Under tiden håller kroppen "vakt" och hindrar dig från att kissa i sängen.
U R us
Välkommen! Jag sett en kort dröm, ett postpaket på bordet utan adressat såg inte innehållet drömmen var så stark mot paketet, att jag mindes inte drömmen när ja vaknade utan senare på dagen där ja kom på att de varit i drömmen ja sett den
sajtvärd drömmar ifokus
Drömmen var så stark att jag trodde de varit på fysiska ja sett den. men ja hade ingen sån paket hemma
sajtvärd drömmar ifokus
Många av mina drömmar ser jag under dagen eller tom dagen efter drömmen, de liksom flashar upp när jag ser nått eller tänker på nått som förknippas med vad ja sett i drömmen, ja funderat mycket varför de blir så för mig, ja testat allt försöka skriva ner de så fort ja vaknat eller tänka djupt tillbaka på vad ja drömt, utan resultat. Kan de ha med min andliga utveckling och göra, att jag avstannat i min utveckling, förr kunde ja vakna och minnas flera drömmar.
sajtvärd drömmar ifokus
"Vill hålla skiten ifrån sig"
Är det första jag tänker på när jag läser din dröm Tjeja. Och då menar jag inte bajs!
Kan det vara så att du har svårt att vara öppen med dina tankar/känslor/behov?
Att andra människor Lägger sitt "skit" i ditt knä?
Har du gjort dig själv till en problemlösare åt andra. Och nu börjar du bli full av andras problem, av andras förväntningar på dig. Så att du tappar bort dig själv.
Var är Du i Ditt Liv?
#6 Det var intressanta tolkningar du kom med rore! Ska fundera på dem!
Jag inbillar mig i alla fall att jag är ganska öppen av mig över lag men när jag tänker efter är det ju olika i olika sammanhang förstås. På jobbet finns inte mycket utrymme för egna känslor men väldigt mycket problemlösning åt andra hela tiden, det är ju liksom det mitt jobb går ut på..
Men i så fall… hur mår jag av det egentligen vad vill mitt undermedvetna säga mig med detta i så fall?.. Jag har ju nyligen för bara några månader sedan bytt jobb.. men dessa drömmar har jag haft de senaste åren. 🤔
Ja din tolkning tål att kluras på helt klart! Mitt liv känns ändå ganska mycket vacum och jag står i stiltje på något vis och livet pågår runt mig hela tiden medan jag inte orkar mycket annat än att jobba och sitta och stirra…
Skulle vilja orka göra någonting på min fritid så som de flesta andra, orka ut och njuta av naturen, pyssla eller vad som helst, men finns inte utrymme/ork för det.
Men vet inte vad jag kan göra för att ändra min situation som det är nu heller.
*klurar vidare*
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Är man i ett uppvaknande så klarar man inte av såna jobb som samhället skapat till oss, vi är inte gjorda för såna jobb.
sajtvärd drömmar ifokus
Lycka till Teja. Det ligger nått o skvalpar under ytan. Rätt vad det är flyter svaret upp. :)
Hej! Jag drömde om att mitt hår hade blivit rött vilket jag inte alls gillade och jag blev jätte ledsen. Vad kan detta betyda? :) Tack verkligen :)
Jag drömmer väldigt ofta att jag vaknar upp o försöker tända lampan brevid sängen och den inte funkar. Och får då världens panik då det är så mörkt. Vad betyder det? Sen har jag även drömt att jag blir "mördad" att de försöker hugga mig med något men de går inte igenom o de gör ont o känns som ett rejält tryck under bröstkorgen. När jag vaknar så har jag "ont" där, de känns verkligen som att någon slagit mig där eller nått.
Hemsida: Nivinas kaniner
Jag har kontaktat Ts, men ännu inte fått något svar från denne, så frågan är om det fanns något ansvar bakom detta?
Hoppas att Ts kommer i n och tyder era drömmar snart.
U R us