dröm om bästa vännen
Alright. Jag drömmer ofta drömmar om min bästa killkompis jag håller kär. han är borta och jag försöker leta efter honom. är typ som övergivna ställen, sprucken asfalt trasiga byggnader ja you namn it. drömmen kan på gå i 1 timma eller längre och jag är så benägen att hitta honom, är med en drös andra människor som är soldater som jag med. tillslut hittar jag honom och skriker hans namn. Men han hör inte, jag fortsätter längre fram och skriker igen, fortfarande ingen reaktion. tillslut blir jag arg och går hela vägen trots att byggnaden håller på att falla ihop. och när jag når honom så säger han - åh lizz är du här? Fyfan vad glad jag blir att vi äntligen hittat varandra. efter det vart det en kärleksfull kram, och efter det slutade drömmen. denna har jag drömt flera Ggr. Lycka till att tyda!
Kort: du finner det du söker. Kan röra sig om att du saknar just den delen av dig själv som din vän representerar för dig.
Att du är soldat, kan vara att du är beredd att kämpa för det som du behöver och saknar.
Att allting rasar omkring dig, kan visa på att du behöver rasera något inom dig för att kunna få plats till nya upplevelser, nya erfarenheter i ditt liv.
U R us