Drömmar iFokus

Drömmar

Etikett: vi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 714 ggr
Maya_Piraya
0

Hjälp att tyda återkommande dröm

Hej allihopa. Jag brukar mycket sällan komma ihåg mina drömmar, kanske har kommit ihåg två "bra" drömmar på ca 4 år. Däremot drömde jag en gång för ca 2-3 år sedan att jag var instängd i ett hus som brann. Jag minns att jag var hysterisk, sprang runt och försökte komma ut. Brandmän stod utanför och kollade på. Bredvid huset jag befann mig i låg ett sunkigt gammalt hus som såg ut att kunna falla sönder när som om det har någon betydelse. Jag kommer inte ihåg något mer ifrån just den drömmen. Däremot, för ca 2 år sedan igen fick jag samma dröm. Det verkade som om det sunkiga huset va brandmännens station eller dylikt. De stod bara och kollade på huset som brann. De brydde sig inte. De försökte inte släcka branden och de satt vid ett bord och pratade och typ fikade efter ett tag, medan huset och jag brann för fullt. För ca 1 år sedan drömde jag samma dröm igen. Denna gången liksom hånskrattade brandmännen, och pekade på mig samtidigt. Därefter pratade de lite och sedan valde de ut likkista åt mig och sen dog jag. Jag kan verkligen inte sluta tänka på dessa drömmar, kan någon vara snäll att tyda detta åt mig? Jag kan inte tyda de på något sätt alls. Tack på förhand.